Che Roslavets
Rok studiów : III Wiek : 30 Skąd : Buenos Aires Czystość krwi : 100% Partner : dzida Orientacja : Hetero Zajęcie : zajmuję się hipogryfami Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer Liczba postów : 367 Penary : 155
| Temat: Runoletka Sob 8 Lis - 23:29 | |
| RunoletkaZasady Zadaniem graczy w tej grze jest obstawienie danej runy, która według nich ma szansę na wygraną. Run jest 24 i ich znaki znajdują się na obrotowym kole, z którego w każdej rundzie losowana jest jedna, zwycięska runa. Krupier kręci kołem i rzuca małą kulkę w kierunku przeciwnym do ruchu koła. Gdy kulka zatrzyma się przy danej runie, to właśnie ta runa wygrywa, a znad koła unosi się jej symbol w otoczeniu czerwonego lub czarnego kłębu mgły. Runy mogą być jeszcze czerwone i czarne (kolor kłębu) i obstawianie koloru również ma znaczenie. Należy bowiem zgadnąć zarówno runę jak i jej kolor, aby otrzymać pieniądze. Przykładowo - należy powiedzieć, że obstawia się czerwoną Algiz. Spis run • Algiz • Ansuz • Berkanan • Dagaz • Ehwaz • Fehu • Gebo • Hagal • Eihwaz • Ingwaz • Isa • Jeran • Kenaz • Laguz • Mannaz • Naudhiz • Odala • Perdo • Raido • Sowelo • Thurisaz • Tiwaz • Uruz • Wunjo
Obstawianie Minimalnie można postawić 10p, nie ma maksymalnej granicy. 1. Gdy obstawisz jedną runę i wygrasz - otrzymujesz 22-krotną wartość postawionej sumy. 2. Gdy obstawisz dwie runy i wygrasz - otrzymujesz 14-krotną wartość postawionej sumy. 3. Gdy obstawisz trzy runy i wygrasz - otrzymujesz 9-krotną wartość postawionej sumy. 4. Gdy obstawisz cztery runy i wygrasz - otrzymujesz 6-krotną wartość postawionej sumy. 5. Gdy obstawisz sześć run i wygrasz - otrzymujesz 3-krotną wartość postawionej sumy.
Gdy obstawiasz więcej niż jedną runę, przykładowo trzy, wystarczy, że zgadniesz choć jedną - wtedy za tą jedną krupier wypłaca ci 9-krotną wartość postawionej na tę runę sumy. Jednakże to, co postawiłeś na pozostałą dwójkę run, przepada. Gdy odgadniesz dwie runy z trzech, otrzymujesz 9-krotną wartość postawionej na nie sumy, ale OSOBNO, czyli 9-krotną wartość sumy postawionej na runę 1 i 9-krotną wartość sumy postawionej na runę 2. Można obstawiać różne runy różnymi wartościami pięniedzy, np. postawić na runę 1 70p, zaś na runę 2 20p. Grę można przerwać w dowolnym momencie. Po obstawieniu krupier (MG) rzuca w odpowiednim temacie kostką z puli "runy" i z puli "kostki". Gdy wypadnie kostka parzysta - wylosowany jest kolor czarny; gdy nieparzysta - wylosowany jest kolor czerwony. Gra ta jest także dostępna "w wersji domowej", która często służy studentom nie do obstawiania na pieniądze, a raczej na to, że kto przegra, ten pije swoją kolejkę. |
|