Fight ClubZasady
1. Nie rozmawiać o Fight Clubie.
2. Nie rozmawiać o Fight Clubie.
3. Jeśli ktoś mówi stop, lub przestaje się ruszać, podda się, walka jest skończona.
4. Tylko dwóch uczestników w jednej walce.
5. Jedna walka na raz.
6. Bez koszul i butów.
7. Walka trwa do skutku.
8. Jeżeli jest to twoja pierwsza noc w Fight Clubie, to musisz walczyć.
Masz już dość tych wszystkich czarów i załatwiania sporów za pomocą
magii? Twoja żądza walki nie znajduje ujścia w różdżce, przez co agresja jeszcze bardziej w tobie narasta, ale jednocześnie obawiasz się konsekwencji swoje wybuchu, o użyciu czarnomagicznych zaklęć już nie wspominając?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie.
Fight Club z tajną siedzibą w Chavin pomoże ci pozbyć się tego problemu. Tutaj walka nie jest brutalną bitką bez zasad, ale wyrafinowaną sztuką, grą podejść i ciosów, nierzadko okraszanych rozlewem krwi. Jakakolwiek magia jest tutaj zakazana, liczy się spryt, szybkość i siła. Ewentualnie chęć zemsty.
Nasz Fight Club zapewnia Ci po pierwsze anonimowość i bezpieczeństwo - to co dzieje się w naszym klubie, zostaje w nim. Nie liczą się pieniądze, status krwi, czy nazwisko - po wejściu do naszej kryjówki twoimi jedynymi znakami rozpoznawczymi będą: pieczęć na nadgarstku oraz przydomek, który sam nadasz sobie przy wejściu i który będzie cię określał przy następnych ewentualnych wizytach. Do Fight Clubu dostać się jest bardzo trudno - praktycznie tylko przez osobę, która jest już członkiem zgrupowania, inaczej musisz wykazać się wielką determinacją i jakoś ominąć naszych strażników - będzie ciężko, ale tym samym udowadniasz, że nadajesz się do naszego tajnego stowarzyszenia.
W każdej walce uczestniczy dwójka walczących, nie ma ograniczeń wieku ani płci, wierzymy, że w każdym drzemie taki sam potencjał.
Dla naszych stałych bywalców co jakiś czas organizowane są zawody - zwycięzca jest tylko jeden i zgarnia sowitą nagrodę.
Kostki - wejście
Jeżeli brałeś już udział w walkach, bądź towarzyszy ci osoba, która kiedyś już odwiedziła Fight Club, ochroniarz prosi tylko o wylegitymowanie się tej osoby - podczas pierwszej wizyty dostaje się małą blaszkę z wyrytym przydomkiem, którą dołączamy do ekwpiunku postaci. Upoważnia ona do wchodzenia do klubu w dowolnym momencie.
Jeśli natomiast jest to twój
pierwszy raz, rzucasz kostkami i dowiadujesz się, czy udaje się tobie (wam) wejść. Każda osoba rzuca za siebie, jeśli twojemu towarzyszowi nie udało się wejść, a tobie tak - nie masz odwrotu, musisz wejść do środka. Wtedy walkę z tobą przeprowadza MG.
1,6 - Przykro nam, ale według ochroniarza nie spełniasz wymogów stowarzyszenia. Po nieudanej próbie przechytrzenia go łapówką, zostajesz odprawiony. Może następnym razem wykażesz się większym sprytem?
2,4 - Przykuwasz spojrzenie ochroniarza, przygląda ci się dłużej. Zadaje ci zagadkę, niczym sfinks, ale ty niestety nie potrafisz jej rozwiązać. Głowisz się i głowisz, ale niestety - musisz zawrócić, bo bez rozwiązania ochroniarz cię nie wpuści.
3,5 - Ochroniarz taksuje cię spojrzeniem i w zadaje ci zagadkę, a ty, po uprzednich rozmyślaniach, podajesz właściwą odpowiedź. Ochroniarz jest pod wrażeniem i wpuszcza cię do środka, gdzie jesteś zobligowany do podania swojego przydomka, który wybierasz na swoje Fight Clubowe imię. Oddajesz różdżkę do przechowania i dostajesz specjalną plakietkę, którą dołączasz do swojego ekwipunku, oraz pieczątkę na nadgarstek, która rozpłynie się gdy opuścisz kryjówkę.
BRAWO, WSZEDŁEŚ DO FIGHT CLUBU
Jeżeli jesteś sam, rozgrywkę z tobą przeprowadza MG. Jeżeli nie, ty i twój towarzysz właśnie staliście się atrakcją wieczoru dla innych, którzy przyszli tylko po to, aby pooglądać walkę. Jeśli jesteś w clubie po raz pierwszy - musisz przeprowadzić walkę. Jeśli nie - możesz się tylko przyglądać. Ale nie musisz.
Kostki - trafienia
Kostka parzysta - Trafienie
Kostka nieparzysta - Nietrafienie
Rozpoczyna postać młodsza. Rzuca kostką i w zależności od parzystości/nieparzystości, udaje się jej bądź nie, trafić swojego przeciwnika. Ruch przechodzi na drugą postać, teraz ona wymierza cios, po czym kolejka znów przechodzi na przeciwnika. Wymieniacie się ciosami do pięciu rzutów kostką - wygrywa osoba, której udało się podejść i uderzyć przeciwnika więcej razy.
Kostki - ciosy
2 - Ojj, to był mocny prawy sierpowy wymierzony prosto w szczękę przeciwnika! Lepiej niech sprawdzi, czy ma wszystkie zęby, bo z jego ust wypływa strużka krwi.
4 - Cios w brzuch, bardzo brutalny. Przeciwnik zatacza się, trzyma się za brzuch.
6 - Cios w twarz. Oko będzie podbite jak nic! Oby tylko nos nie był złamany, zaklęcia lecznicze są bolesne.
W każdym momencie walki uczestnik może powiedzieć STOP. Możecie dowolnie ranić swoje postacie w ramach powyższych kostek, ale żeby było jasne - w Fight Clubie nie umiera nikt!
Członkowie
1. Jorge Amado
2.