|
| | Autor | Wiadomość |
---|
Che Roslavets
Rok studiów : III Wiek : 30 Skąd : Buenos Aires Czystość krwi : 100% Partner : dzida Orientacja : Hetero Zajęcie : zajmuję się hipogryfami Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer Liczba postów : 367 Penary : 155
| Temat: Zaklęcia Nie 19 Paź - 10:13 | |
| Zaklęcia zwykłe • Accio Opis: sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie. Może być używane na dwa sposoby: przez rzucanie czaru i wypowiedzenie nazwy pożądanego przedmiotu przez rzucającego zaklęcie (np. "Accio okulary").
• Aguamenti Opis: wytwarza strumień wody z różdżki
• Alarte Ascendare Opis: wysoko podrzuca małe obiekty, jednak bez większych szkód.
• Alohomora Opis: otwiera różne rzeczy, głównie zamki itp.
• Andio Opis: pozwala wydostać się na powierzchnię wody, ale tylko wtedy, gdy trzymamy różdżkę w dłoni. Bo to ona sama wylatuje na powierzchnię.
• Aperacjum Opis: ujawnia niewidzialny tusz.
• Aresto Momentum Opis: najprawdopodobniej spowalnia (lub całkowicie zatrzymuje) czas na kilka sekund w danym miejscu.
• Avis Opis: z różdżki wylatuje stado ptaków.
• Bracchium Emendo Opis: powoduje znikanie kości.
• Carpe Retractum Opis: rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie lub odwrotnie.
• Chłoszczyść Opis: czyści oraz porządkuje.
• Colloportus Opis: zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki itp. Nie da się ich otworzyć zaklęciem Alohomora.
• Confundus Opis: zmienia działanie mugolskich i magicznych przedmiotów lub dezorientuje osoby.
• Confringo Opis: powoduje eksplozję danego obiektu.
• Defodio Opis: zaklęcie które odłupuje np. kawałki ścian, chodnika.
• Deprimo Opis: robi duże dziury w drewnie.
• Depulso Opis: odpycha przedmioty od siebie.
• Descendo Opis: Otwiera ukryte przejścia.
• Diffindo Opis: Rozcina takie materiały jak paski, pajęczyny, zarośla itp.
• Dissendium Opis: zaklęcie ujawniające.
• Erecto Opis: zaklęcie prostujące, stawiające.
• Finite Incantatem Opis: kończy działanie niektórych zaklęć (np.Tarantallegra i Petrificus Totalus).
• Flagrate Opis: oznacza różne obiekty ognistym, czerwonym krzyżem.
• Fuegos Artificiales Opis: z końca różdżki wystrzeliwuje fajerwerk, który układa się na niebie w znak Lage.
• Glacius Opis: zamraża.
• Homenum Revelio Opis: ujawnia ludzką obecność w docelowym obszarze.
• Impervius Opis: nadaje celowi właściwości odpychające (nie można tego dotknąć).
• Incendio Opis: podpala.
• Innaminitus Conjurus Opis: powoływanie nieistniejących obiektów do życia.
• Jęzlep Opis: powoduje przyklejenie się języka do podniebienia, co uniemożliwia mówienie, itp.
• Lacarnum Inflamare Opis: umożliwia wystrzelenie z różdżki ognia w postaci małych kul.
• Legilimens Opis: umożliwia legilimentom legilimencję, czyli wydobywanie wspomnień od ofiary. Wydobyte wspomnienia mogą być wykorzystane przeciw ofierze w celu zdeprymowania jej.
• Locomotor Opis: służy do przenoszenia różnych obiektów.
• Lumos Opis: powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.
• Lumos Maxima Opis: wzmocnienie zaklęcia Lumos.
• Lumos Solem Opis: światło wyzwalane z różdżki po użyciu tego zaklęcia ma naturę promieni słonecznych.
• Mobiliarbus Opis: służy do poruszania przedmiotów.
• Mobilicorpus Opis: przemieszcza osoby (sprawia że lewitują).
• Muffliato Opis: sprawia, że osoba na którą zostało rzucone słyszy nieokreślone brzęczenie, przez co nie może podsłuchać rozmowy rzucającego.
• Nox Opis: Gasi zaklęcie Lumos, lecz jest za słabe by zgasić zaklęcie Lumos Maxima.
• Nox Maxima Opis: Gasi całkowicie zaklęcie Lumos, Lumos Solem i Lumos Maxima.
• Orchideus Opis: powoduje, że z końca różdżki wystrzela bukiet kwiatów, który może ranić magiczne zwierzęta.
• Partis Temporus Opis: tworzy tymczasową lukę w obiekcie np. w ogniu lub w wodzie.
• Perriculum Opis: powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopu iskier, który rozdziela się jak fajerwerk (działa jako raca).
• Priori Incantatem Opis: wywołuje retrospekcję zaklęć danej różdżki, do rzucenia których posłużyła.
• Proteusz Opis: powoduje zależne zmiany; przedmioty, na które zostanie rzucone są od siebie zależne, zmiany zachodzące w jednym powodują te same zmiany w pozostałych.
• Reducto Opis: niszczy nawet duże obiekty mieląc je na proch.
• Relashio Opis: Jest to zaklęcie uwalniające (niszczy nawet bardzo twarde obiekty wystrzeliwując strumień ognia).
• Reparo Opis: naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.
• Repello Mugoletum Opis: sprawia, że mugole nie widzą danego obiektu.
• Sesam Materio Opis: usuwa blokady i zamknięcia. Działa podobnie do Wadiwashi i Alohomora, tyle że nie odblokowuje tylko całkowicie dematerializuje zamknięcie.
• Solpen Opis: Zamienia magiczne penary w mugolskie sol'e. 1 penar = 1 sol. Nie ma zaklęcia odwrotnego.
• Tergeo Opis: usuwa różne substancje np. kurz, krew.
• Vingardium Leviosa Opis: unosi wskazany obiekt.
• Waddiwasi Opis: odblokowuje zatkane otwory.
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie 26 Paź - 13:04, w całości zmieniany 2 razy |
| | | Che Roslavets
Rok studiów : III Wiek : 30 Skąd : Buenos Aires Czystość krwi : 100% Partner : dzida Orientacja : Hetero Zajęcie : zajmuję się hipogryfami Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer Liczba postów : 367 Penary : 155
| Temat: Re: Zaklęcia Sob 25 Paź - 20:09 | |
| Zaklęcia lecznicze • Anapneo Opis: Zaklęcie udrożniające drogi oddechowe.
• Episkey Opis: niweluje uszkodzenia ciała.
• Ferula Opis: opatruje uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.).
• Rennervate Opis: Uzdrawia i regeneruje. Wybudza z czaru drętwota.
• Vulnera Sanantur Opis: zaklęcie leczące głębokie rany.
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie 26 Paź - 13:11, w całości zmieniany 1 raz |
| | | Che Roslavets
Rok studiów : III Wiek : 30 Skąd : Buenos Aires Czystość krwi : 100% Partner : dzida Orientacja : Hetero Zajęcie : zajmuję się hipogryfami Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer Liczba postów : 367 Penary : 155
| Temat: Re: Zaklęcia Sob 25 Paź - 20:11 | |
| Zaklęcia ofensywne • Arania Exumei Opis: zadaje ból pająkom.
• Ascendio Opis: przełamanie czyjejś obrony.
• Bombarda Opis: powoduje niewielki wybuch.
• Bombarda Maxima Opis: Jest to silniejsza wersja zaklęcia "Bombarda".
• Conjunctivitis Opis: oślepia ofiarę. Działa równie silnie na zwierzęta gruboskórne (smoki, trolle, olbrzymy), jak Drętwota na ludzi.
• Diminuendo Opis: zmniejsza i unieszkodliwia ofiarę.
• Drętwota Opis: oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała, a czasami nawet utratę przytomności.
• Duro Opis: przemienia w kamień.
• Ebulbio Opis: powoduje wystrzelenie z różdżki baniek, które atakują przeciwnika
• Everte Stati Opis: wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.
• Expelliarmus Opis: rozbraja (odrzuca) przeciwnika lub jego różdżkę. Zaklęciu towarzyszy szmaragdowy błysk oraz świst.
• Expulso Opis: powoduje odpychanie o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby miotającej, z tym że nie powoduje większych obrażeń.
• Furnunculus Opis: powoduje pojawienie się na twarzy białych krost i piekących bąbli.
• Immobilus Opis: unieruchamia ofiarę spowalniając ją. Obiekt będący w powietrzu nie spada.
• Impedimento Opis: na pewien czas spowalnia ofiarę.
• Incarcerous Opis powoduje pojawienie się pęt krępujących ofiarę.
• Levicorpus Opis: sprawia, że niewidzialna siła unosi przeciwnika za kostkę u nogi trzymając go głową w dół.
• Locomotor Mortis Opis: uniemożliwia ruch, czyli chodzenie, itp.
• Obscuro Opis: sprawia, że na oczach przeciwnika pojawia się czarna opaska, przez którą nic nie widać i nie można jej zdjąć.
• Orbis Opis: pęta przeciwnika świetlistymi promieniami.
• Oppugno Opis: Zmusza wyczarowane ptaki do ataku na inną osobę.
• Petrificus Totalus Opis: Sprawia, że ciało danej osoby zostaje sparaliżowane, lecz ofiara wciąż widzi, słyszy itp.
• Rictusempra Opis: jedno z zaklęć najczęściej używanych na przeciwniku w trakcie walki. Promień uderza ze średnią siłą i zwykle odpycha przeciwnika. Z teoretycznego punktu widzenia zaklęcie to rozśmiesza, niewidzialna siła łaskocze przeciwnika (gdy rzuci się je na siebie, wprawia się w dobry nastrój).
• Quietus Opis: osłabia siłę głosu.
• Silencio Opis: w przeciwieństwie do podobnych zaklęć – Quietus czy Muffliato – wycisza całkowicie.
• Sonorus Opis: zwiększa siłę głosu.
• Tamukidogoola Opis: Paraliżuje wszystkie niewielkie stworzenia, znajdujące się w pobliżu osoby rzucającej zaklęcie. W przypadku kiedy obok znajduje się inny człowiek dostaje jedynie niewielkich zawrotów głowy. Nie próbować w pobliżu dzieci, ponieważ ich niewielka masa ciała również może zagrozić paraliżem.
• Tarantallegra Opis: Służy do zmuszania przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Ostatnio zmieniony przez Che Roslavets dnia Pon 8 Gru - 22:44, w całości zmieniany 2 razy |
| | | Che Roslavets
Rok studiów : III Wiek : 30 Skąd : Buenos Aires Czystość krwi : 100% Partner : dzida Orientacja : Hetero Zajęcie : zajmuję się hipogryfami Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer Liczba postów : 367 Penary : 155
| Temat: Re: Zaklęcia Sob 25 Paź - 20:12 | |
| Zaklęcia defensywne • Bąblogłowy Opis: tworzy wokół głowy bańkę z powietrzem.
• Cave Inimicum Opis: wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
• Expecto Patronum Opis: Zaklęcie obronne, używane do wyczarowania Patronusa – tarczy, która jest zmaterializowaną postacią pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja; stosowany m.in. do obrony przed dementorami i śmierciotulami.Wyczarowany patronus może także służyć jako "kurier", gdy chcemy przekazać komuś ważną wiadomość.
• Kameleus Opis: kamufluje (upodabnia do otoczenia) przedmiot lub żywą istotę.
• Liberacorpus Opis: jest zaklęciem przeciwdziałającym Levicorpus (uwalnia uniesioną ofiarę).
• Protego Opis: na krótko tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami jak i przed innymi przedmiotami. Działa na zwykłe uroki, ale nie na Zaklęcia Niewybaczalne.
• Protego Maxima Opis: tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni nie tylko rzucającego czar ale także inne osoby (rzucający musi pomyśleć o tym czego chce chronić).
• Protego Horribilis Opis: Prawdopodobnie najsilniejsze zaklęcie ochronne.
• Protego Totalum Opis: sprawia, że dany obszar jest trudny do wykrycia.
• Riddiculus Opis: zamienia bogina w to coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar.
• Salvio Hexia Opis: ochrania miejsce, w którym ktoś przebywa.
• Vipera Evanesca Opis: Powoduje zniknięcie węża (nie tylko tego, który został wyczarowany zaklęciem Serpensortia).
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie 26 Paź - 13:15, w całości zmieniany 3 razy |
| | | Che Roslavets
Rok studiów : III Wiek : 30 Skąd : Buenos Aires Czystość krwi : 100% Partner : dzida Orientacja : Hetero Zajęcie : zajmuję się hipogryfami Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer Liczba postów : 367 Penary : 155
| Temat: Re: Zaklęcia Sob 25 Paź - 20:14 | |
| Zaklęcia transmutacyjne • Draconifors Opis: przekształca posążki przedstawiające smoka w żywe, latające smoki, którymi można przez krótki czas kierować.
• Densaugeo Opis: sprawia, że przednie zęby ofiary rosną z ogromną szybkością i stają się nienaturalnie wielkie.
• Disparo Opis: układa włosy w fale lub loki.
• Engorgio Opis: powiększa małe obiekty.
• Evanesco Opis: powoduje znikanie małych przedmiotów lub osłabia działanie zaklęcia Aperacjum.
• Geminio Opis: powiela obiekty (tworzy duplikat obiektu, na który zostało rzucone).
• Glisseo Opis: wygładza nawet duże bardzo pokrzywione obiekty (np. powierzchnie schodów), prostuje włosy.
• Herbivicus Opis: powoduje szybki wzrost roślin.
• Lapifors Opis: zamienia w króliki.
• Melofors Opis: zamienia daną część ciała w dynię.
• Piertotum Locomotor Opis: ożywia rzeźby i posągi.
• Portus Opis: zamienia dany obiekt w świstoklik.
• Reducio Opis: redukuje (zmniejsza) rozmiary obiektów.
• Vera Verto Opis: zamienia zwierzę w puchar na wodę.
• Vermiculus Opis: zamienia w robaki.
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie 26 Paź - 13:06, w całości zmieniany 2 razy |
| | | Che Roslavets
Rok studiów : III Wiek : 30 Skąd : Buenos Aires Czystość krwi : 100% Partner : dzida Orientacja : Hetero Zajęcie : zajmuję się hipogryfami Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer Liczba postów : 367 Penary : 155
| Temat: Re: Zaklęcia Sob 25 Paź - 20:17 | |
| Zaklęcia czarnomagiczne
i niewybaczalne • Avada Kedavra Opis: najgroźniejsze z Zaklęć Niewybaczalnych, nieodwracalne, za jego sprawą uśmiercić można żywą istotę i nie ma na nie przeciwzaklęcia. Zaklęciu towarzyszy zielony błysk i świst. Użycie go przeciw istocie ludzkiej karane jest dożywotnim pobytem w Sapán Inca. Do jego rzucenia trzeba mocy osoby pełnoletniej.
• Cruciatus Opis: jedno z Zaklęć Niewybaczalnych. Cruciatus jest zaklęciem służącym do zadawania bólu. Ofiara zaklęcia przeżywa niewyobrażalne męki, jednak nie umiera – zaklęcie trwa tak długo, aż czarodziej rzucający je zdejmie klątwę. Czarodziej będący ofiarą klątwy myślał jedynie o tym, by umrzeć i nigdy już tak nie cierpieć.
• Deletrius Opis: usuwa widmo zaklęcia wywołane czarem Priori Incantatem, które służy do sprawdzania ostatniego czaru rzuconego daną różdżką.
• Zaklęcie Fideliusa Opis: bardzo złożone zaklęcie, przy którym dochodzi w sposób magiczny do zdeponowania tajemnicy w duszy żywego człowieka. Informacja zostaje ukryta w wybranej osobie, nazywanej Strażnikiem Tajemnicy, więc nie można jej odnaleźć, chyba że sam Strażnik Tajemnicy zechce ją wyjawić, inaczej pozostaje niedostępna (nie da się jej wydobyć za pomocą Imperiusa bądź Veritaserum). Skutkiem tego zaklęcia jest np. to, iż nikt, komu przez Strażnika Tajemnicy nie wyjawiono tajemnicy, nie mógł znaleźć ludzi, którzy się ukrywali. Po śmierci głównego Strażnika Tajemnicy każdy, kto wiedział o miejscu, na którym użyto zaklęcia Fidelius, stał się automatycznie strażnikiem tajemnicy.
• Flagrante Opis: zaklina przedmiot tak, że dotknięty przez kogokolwiek rozgrzewa się do wysokich temperatur.
• Harmonia Nectere Passus Opis: Umożliwia działanie Szafki Zniknięć.
• Imperius Opis: Zaklęcie niewybaczalne służące do przejmowania kontroli nad innym stworzeniem. Ofiara klątwy przestaje samodzielnie myśleć, pozostając posłuszna rozkazom czarodzieja, który rzucał klątwę.
• Obliviate Opis: używane do usuwania wspomnień i modyfikacji pamięci.
• Sectumsempra Opis: powoduje rozległe i głębokie rany na ciele.
• Serpensortia Opis: wyczarowuje węża, który atakuje przeciwnika.
• Szatańska Pożoga Opis: rozpala ogromny, trudny do powstrzymania, potężny, dziki ogień, który formuje się w różne bestie i trawi niemal wszystko na swojej drodze, będąc nawet zdolnym do niszczenia horkruksów.
• Upiorogacek Opis: straszy i wywołuje lęk.
Jeśli chcesz dodać swoją propozycję zaklęcia skorzystaj z poniższego kodu: - Kod:
-
<do>Nazwa zaklęcia:</do> wpisz <do>Kategoria:</do> zwykłe/lecznicze/ofensywne/defensywne/transmutacyjne/czarnomagiczne/niewybaczalne <do>Opis:</do> wpisz
|
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Zaklęcia | |
| |
| | | |
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|