IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Quidditch

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Che Roslavets
Admin
avatar
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 24
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155


PisanieTemat: Quidditch   Sob 8 Lis - 23:28



Quidditch




Otwarcie meczu


Na początek kapitanowie dwóch drużyn dokonują rzutu jedną kostką.
Ten, który wylosuje większą wartość, tego drużyna rozpoczyna mecz. W przypadku remisu (ta sama wartość kostki dla obu graczy), kapitanowie rzucają kostką ponownie, i tak aż do momentu wyłonienia grupy, która jako pierwsza ruszy do gry.

Zasady dla zawodników


Ścigający

Po wyłonieniu drużyny rozpoczynającej mecz, jeden ze ścigających drużyny rzuca kostką z puli "quidditch" i w zależności od tego, co mu wypadło, pisze posta opisującego jego zmagania:

    zielone koło - rzut do jednej z pętli przeciwników;
    DODATKOWY RZUT KOŚCIĄ:
     

    żółte koło - podanie do innego ścigającego ze swojej drużyny;
    INFORMACJA DLA DRUGIEGO ŚCIGAJĄCEGO:
     

    czerwone koło - strata kafla i przejęcie go przez drużynę przeciwną;


Obrońca

W przypadku, gdy ścigający dokona już rzutu oceniającego to, czy udaje mu się wycelować do pętli, to w dalszym postępowaniu ruch należy do obrońcy drużyny przeciwnej, który rzuca kostką z puli "quidditch", a to kolejno oznacza:


    zielone koło - podczas rzutu przeciwnika obrońca "stoi" przy pętli numer 1 (lewej);
    żółte koło - podczas rzutu przeciwnika obrońca "stoi" przy pętli numer 2 (środkowej);
    czerwone koło - podczas rzutu przeciwnika obrońca "stoi" przy pętli numer 3 (prawej);


Uwaga! Obrońca ma obowiązek zorientować się po treści posta ścigającego do której pętli on celuje i ocenić swoją sytuację!

W przypadku, gdy ścigający rzuca do pętli, przy której "stoi" obrońca, to obrońca rzuca drugą kostką z puli "kostki":


    1,2 - obrońcy nie udaje się obronić rzutu - punkty dla drużyny ścigającego;
    3,4,5,6 - obrońcy udaje się obronić rzut - brak punktów dla drużyny ścigającego, kafel w drużynie obrońcy, który podaje go do dowolnego ścigającego ze swojej drużyny;


W przypadku, gdy ścigający rzuca do innej pętli, niż przy której "stoi" obrońca, obrońca rzuca drugą kostką z puli "kostki":


    1,2 - obrońcy udaje się obronić rzut - brak punktów dla drużyny ścigającego, kafel w drużynie obrońcy, który podaje go do dowolnego ścigającego ze swojej drużyny;
    3,4,5,6 - obrońcy nie udaje się obronić rzutu - punkty dla drużyny ścigającego;


Pałkarze

Pałkarze mogą ingerować w mecz co pięć postów. Suma postów zawodników swojej drużyny i przeciwnej. To oznacza, że jeśli pałkarz dokonał ingerencji w mecz od jego posta musi powstać 5 kolejnych, aby mógł on ponowni zareagować.  
Pałkarze rzucają kostką z puli "quidditch":


    zielone koło - udane odbicie tłuczka w stronę przeciwnika, traci on kafel;
    żółte koło - podanie tłuczka do innego drugiego pałkarza swojej drużyny;
    czerwone koło - pudło;


Szukający

Szukający mogą pisać co dziesięć postów (suma postów obu drużyn). Szukający szukają w tym samym momencie. To znaczy, że nie działają na zmianę, tylko po minięciu 10 postów od ostatnich poszukiwań - ruszają. Wpierw dokonują rzutu zwykłą kością (większa wartość zdecyduje o tym kto ma pierwszeństwo w losowaniu kostek na złapanie znicza), a później rzucają kostką z puli "loteria" - jeśli któryś wylosuje kartę "la rana" - oznacza to, że łapie znicz i jego drużyna wygrywa cały mecz, tym samym kończąc go.

Punktacja


Celny rzut do pętli 1 lub 3 (lewa lub prawa) - 15 punktów
Celny rzut do pętli 2 (środkowa) - 10 punktów
Złapanie znicza - 150 punktów

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://paracass.forumpolish.com
 

Quidditch

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Quidditch

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::  :: 
Fabuła
 :: 
Organizacje
 :: 
Gry
-