Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

Share
 

 Mezcla

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Che Roslavets
Admin
Che Roslavets
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 30
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155
Mezcla N6kVAeq

Mezcla Empty
PisanieTemat: Mezcla   Mezcla Icon_minitimeSob 8 Lis - 23:27



Mezcla



Jak to wygląda fabularnie?


Dwie osoby ogranizują pojedynek na balony z tajemniczymi eliksirami. Wygraną gwarantuje trafienie przeciwnika 3 razy. Na samym początku gry każda z osób losuje ze specjalnej misy baloniki, które potem należy schować do kieszeni/koszyka czy co tam mamy ze sobą i nie dać się trafić! W razie gdyby ich zabrakło, zawsze można wrócić i wylosować kolejną porcję. Trafiony konkretnym eliksirem jest pod jego działaniem! Które szczęśliwie mija po zakończeniu rozgrywki.

Mechanika


Zaczyna dowolna osoba. Rzuca ona dwiema kostkami - pierwsza to wybrana z puli "tarot", która informuje o tym, jaki eliksirem rzuca. Tu jest ich rozpiska:

0 - głupiec - wywar z blekotu - powoduje bełkot
1 - mag - ridikuskus - powoduje śmiech i chęć do tańca
2 - arcykapłanka - odmładzający - powoduje znaczne odmłodzenie!
3 - cesarzowa - upiększający - możesz czuć się piękniejszy/a
4 - cesarz - veritaserum - zwierzasz się przeciwnikowi z największych sekretów
5 - arcykapłan - eliksir melancholii - zrobiłeś/aś się jakiś osowiały/a...
6 - kochankowie - amortencja - ktoś tu się chyba zakochał w swoim przeciwniku?
7 - rydwan - rayo - hej, zobacz, jaki jesteś szybki!
8 - moc - fuerza - jest... moc
9 - pustelnik - eliksir postarzający - chyba właśnie stałeś/aś się staruszkiem/staruszką
10 - koło fortuny - unicorn - ale ta fortuna jest przebiegła... stałeś się jednorożcem! Możesz jedynie kopać eliksir, z racji tego, że nie masz rąk
11 - sprawiedliwość - depilujący - taka to sprawiedliwość, że nie masz już włosów na głowie
12 - wisielec - volar - unosisz się nad ziemią i łatwiej cię trafić!
13 - śmierć - eliksir osłabiający - czujesz okropną niemoc...
14 - umiarkowanie - eliksir rozdymający - puff! Jesteś gruby/a i kiepsko u ciebie z koordynacją ruchową
15 - diabeł - bujnego owłosienia - jesteś nadmiernie owłosiony, nawet włosy zasłaniają ci widok
16 - wieża - huehu - pamiętasz Babel? Jesteś niesamowicie zdenerwowany i agresywny...
17 - gwiazda - neonowy - zła wiadomość - świecisz teraz tak, że widać cię z daleka...
18 - księżyc - eliksir słodkiego snu - bach i leżysz na ziemi śpiąc. Odpadasz z gry
19 - słońce - eliksir euforii - niesamowicie się cieszysz i chcesz łapać wszystkich za nosy
20 - sąd ostateczny - eliksir niewidzialności - hej, dobra twoja - sąd osądził, że cię nie widać!
21 - świat - eliksir skurczający ludzi i zwierzęta - świat teraz wydaje się jeszcze większy niż wtedy, kiedy byłeś normalnych rozmiarów, teraz jesteś bardzo mały/a

W razie czego spis eliksirów znajdziesz tu.

Druga to wybrana z puli "kostki" - mówi, co zrobiłeś z balonem:
1,3,6 - pięknie, balon leci wprost na przeciwnika!
2,4,5 - ojej, pudło. Ruch twojego przeciwnika!

Gdy wylosowałeś 1,3 lub 6, twój przeciwnik rzuca na to, czy udało mu się zrobić unik, wg. schematu:
1,3,6 - udaje mu się uniknąć oblania eliksirem, może rzucać kostkami.
2,4,5 - niestety, ale oberwał balonem. Musi zobaczyć, co też mu się stało (rozpiska powyżej) i rzucić kośćmi.

Gdy wylosowałeś 2,4 lub 5, twój przeciwnik od razu rzuca kostkami na atak (tarot + kostka).

Gra się do trzech pierwszych trafień.

Można grać w więcej osób, jednak wtedy trzeba indywidualnie ustalić, kto do kogo rzuca i w którym momencie.

UWAGA! Kostki dodatkowe:
Gdy jesteś pod wpływem eliksiru Unicorn - 1,2,4,5 - pudło; 3,6 - balon leci w stronę przeciwnika.
Gdy twój przeciwnik jest pod wpływem eliksiru neonowego, volar - 1,6 - udaje mu się uniknąć oblania eliksirem; 2,3,4,5 - nie udaje mu się uniknąć oblania eliksirem
Gdy twój przeciwnik jest pod wpływem eliksiru niewidzialności - 1,2,3,6 - udaje mu się uniknąć oblania eliksirem; 4,5 - nie udaje mu się uniknąć oblania eliksirem

Powrót do góry Go down
https://paracass.forumpolish.com
 

Mezcla

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::  :: 
Fabuła
 :: 
Organizacje
 :: 
Gry
-