IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Puszka Pandory

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Che Roslavets
Admin
avatar
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 24
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155


PisanieTemat: Puszka Pandory   Sob 8 Lis - 23:26



Puszka Pandory



Zasady


Puszka Pandory to tajemnicze pudełeczko pełne magii. Wystarczy uchylić wieczko, aby… gra się rozpoczęła. Pytasz jaka? Przygodowa!  Zamienisz się w jedną z ras lub pozostaniesz człowiekiem. Dostaniesz coś na początek i możesz ruszać w świat przygód wraz ze swymi przeciwnikami lub sojusznikami – to od ciebie zależy, jak potoczą się losy twoje i całej gry. To gra, która włącza kreatywne myślenie, jest drogowskazem, ale nigdy nakazem czy sztywną ramą, w którą musisz się zmieścić. Po prostu daj się ponieść wyobraźni, kartom i magii, która się wykreuje wokół ciebie!

Grać może minimalnie dwóch graczy, maksymalnie… kilku. Po prostu. Na początku należy wybrać Przywódcę, który jako pierwszy otworzy tajemniczą puszkę i który jako jedyny będzie mógł ją zamknąć, kończąc w ten sposób grę. Może jednak to zrobić tylko z konkretnych powodów, nie dla swojego widzimisię!
Następnie, gracze ustalają między sobą kolejność gry, względnie ją wylosowują. Potem… potem zaczyna się gra.
Pierwsza osoba czeka, aż z puszki wyleci odpowiednia karta przedstawiająca rozgrywaną rasę. W rzeczywistości, aby ją poznać, każdy z graczy rzuca kostką:


    1 – wila – jesteś piękną kobietą/pięknym mężczyzną, roztaczającym wokół siebie urok. To on jest twoją mocną stroną.
    2 – człowiek – nie martw się, że jesteś zwykłym człowiekiem. Ludzie zazwyczaj mają większe predyspozycje do walki wręcz (białą bronią) niż inni!
    3 – goblin – może jesteś brzydki, ale niesamowicie inteligentny i sprytny. Stawiaj na strategię.
    4 – olbrzym – cóż, nie należysz do najinteligentniejszych istot w pomieszczeniu, ale za to masz niesamowitą siłę oraz wytrzymałość i tego się trzymaj.
    5 – wilkołak – cóż, nikt nie rani innych tak dobrze jak ty. I nikt nie jest tak szybki jak ty, szczególnie, jeśli poruszasz się na czterech łapach.
    6 – centaur – masz świetnego cela, szczególnie, jeśli chodzi o strzelanie z łuku. Jednakże twoją główną specjalnością jest magia.


W tym momencie, gracz zamienia się w wylosowaną rasę lub pozostaje człowiekiem. Zmiana ta jest oczywiście jedynie do końca gry i nie jest wierną kopią prawdziwej rasy. Wila nie zamieni się w harpię, wilkołak nie rozszarpie wszystkich na miejscu i tak dalej. Można to traktować jako magiczne przebranie! Które może okazać się kluczowe w obliczu pewnych zagrożeń.
Twoim zadaniem będzie przeciwstawianie się klątwom i potworom za pomocą ekwipunku. Za pokonanie klątwy lub potwora dostajesz poziom wyżej i bonus. Zazwyczaj gra toczy się do osiągnięcia przez któregoś z graczy 6 poziomu.
Jeśli nie masz już żadnej możliwości na pokonanie stwora czy też klątwy – musisz ratować się ucieczką. Ucieczką jest chwilowe zamknięcie Puszki. Jednakże po tej chwili należy ją otworzyć, w przeciwnym razie sama się otworzy – zamknąć i zakończyć grę może tylko Przywódca.
Na koniec, gdy dana osoba wygra, Puszka wystrzeliwuje w powietrze kilka magicznych fajerwerków, po czym zamyka się.
Po zamknięciu Puszki nie można grać w grę przez najbliższe 24h.
Jeśli masz poziom 1 i wypadło, że tracisz poziom – nie możesz go stracić, bo nie ma poziomu 0. Jednakże ten „-1” zostaje zamrożony, więc kiedy zyskasz jeden poziom, odejmujesz ten zamrożony i wciąż jesteś na poziomie pierwszym.
Zamrożenia sumują się.
Pomoc – współgracze mogą sobie pomagać. Jeśli współgracz jest rasą, która na początku karty opisana jest jako ta, która pokonuje przeszkodę od razu – współgracz pomaga od razu. Jeśli ma runę, o której mowa niżej, kieruje się według kostek dla tej runy. Jeżeli nie dotyczy go nic z powyższego, korzysta z rozpiski kostek dla tych, którzy nie są rasą specjalną i nie mają odpowiedniego ekwipunku (runy).
Jeśli masz runę wymaganą w karcie, lecz próba z nią nie powiodła się, możesz użyć innego ekwipunku, o ile taki posiadasz, ale rozpatrujesz wtedy kostki niżej.

Na początek każdy losuje również swój początkowy ekwipunek, losując kostką z puli „runy”:

ekwipunek:
 

A to jest rozpiska tego, co może ci się przytrafić – pamiętaj, że pomimo, iż to tylko projekcja, ignorowana może naprawdę zrobić ci krzywdę czy też mieć swoje skutki uboczne nawet po zakończeniu rozgrywki.
Każdy po kolei musi wylosować kostkę z puli „tarot”, aby dowiedzieć się, co ma teraz odgrywać. Fabularnie oczywiście puszka po prostu wysuwa karty, które są ruchome i na których napisane są dokładne instrukcje.

karty:
 
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://paracass.forumpolish.com
 

Puszka Pandory

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::  :: 
Fabuła
 :: 
Organizacje
 :: 
Gry
-