Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

Share
 

 Puszka Pandory

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Che Roslavets
Admin
Che Roslavets
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 30
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155
Puszka Pandory N6kVAeq

Puszka Pandory Empty
PisanieTemat: Puszka Pandory   Puszka Pandory Icon_minitimeSob 8 Lis - 23:26



Puszka Pandory



Zasady


Puszka Pandory to tajemnicze pudełeczko pełne magii. Wystarczy uchylić wieczko, aby… gra się rozpoczęła. Pytasz jaka? Przygodowa!  Zamienisz się w jedną z ras lub pozostaniesz człowiekiem. Dostaniesz coś na początek i możesz ruszać w świat przygód wraz ze swymi przeciwnikami lub sojusznikami – to od ciebie zależy, jak potoczą się losy twoje i całej gry. To gra, która włącza kreatywne myślenie, jest drogowskazem, ale nigdy nakazem czy sztywną ramą, w którą musisz się zmieścić. Po prostu daj się ponieść wyobraźni, kartom i magii, która się wykreuje wokół ciebie!

Grać może minimalnie dwóch graczy, maksymalnie… kilku. Po prostu. Na początku należy wybrać Przywódcę, który jako pierwszy otworzy tajemniczą puszkę i który jako jedyny będzie mógł ją zamknąć, kończąc w ten sposób grę. Może jednak to zrobić tylko z konkretnych powodów, nie dla swojego widzimisię!
Następnie, gracze ustalają między sobą kolejność gry, względnie ją wylosowują. Potem… potem zaczyna się gra.
Pierwsza osoba czeka, aż z puszki wyleci odpowiednia karta przedstawiająca rozgrywaną rasę. W rzeczywistości, aby ją poznać, każdy z graczy rzuca kostką:


    1 – wila – jesteś piękną kobietą/pięknym mężczyzną, roztaczającym wokół siebie urok. To on jest twoją mocną stroną.
    2 – człowiek – nie martw się, że jesteś zwykłym człowiekiem. Ludzie zazwyczaj mają większe predyspozycje do walki wręcz (białą bronią) niż inni!
    3 – goblin – może jesteś brzydki, ale niesamowicie inteligentny i sprytny. Stawiaj na strategię.
    4 – olbrzym – cóż, nie należysz do najinteligentniejszych istot w pomieszczeniu, ale za to masz niesamowitą siłę oraz wytrzymałość i tego się trzymaj.
    5 – wilkołak – cóż, nikt nie rani innych tak dobrze jak ty. I nikt nie jest tak szybki jak ty, szczególnie, jeśli poruszasz się na czterech łapach.
    6 – centaur – masz świetnego cela, szczególnie, jeśli chodzi o strzelanie z łuku. Jednakże twoją główną specjalnością jest magia.


W tym momencie, gracz zamienia się w wylosowaną rasę lub pozostaje człowiekiem. Zmiana ta jest oczywiście jedynie do końca gry i nie jest wierną kopią prawdziwej rasy. Wila nie zamieni się w harpię, wilkołak nie rozszarpie wszystkich na miejscu i tak dalej. Można to traktować jako magiczne przebranie! Które może okazać się kluczowe w obliczu pewnych zagrożeń.
Twoim zadaniem będzie przeciwstawianie się klątwom i potworom za pomocą ekwipunku. Za pokonanie klątwy lub potwora dostajesz poziom wyżej i bonus. Zazwyczaj gra toczy się do osiągnięcia przez któregoś z graczy 6 poziomu.
Jeśli nie masz już żadnej możliwości na pokonanie stwora czy też klątwy – musisz ratować się ucieczką. Ucieczką jest chwilowe zamknięcie Puszki. Jednakże po tej chwili należy ją otworzyć, w przeciwnym razie sama się otworzy – zamknąć i zakończyć grę może tylko Przywódca.
Na koniec, gdy dana osoba wygra, Puszka wystrzeliwuje w powietrze kilka magicznych fajerwerków, po czym zamyka się.
Po zamknięciu Puszki nie można grać w grę przez najbliższe 24h.
Jeśli masz poziom 1 i wypadło, że tracisz poziom – nie możesz go stracić, bo nie ma poziomu 0. Jednakże ten „-1” zostaje zamrożony, więc kiedy zyskasz jeden poziom, odejmujesz ten zamrożony i wciąż jesteś na poziomie pierwszym.
Zamrożenia sumują się.
Pomoc – współgracze mogą sobie pomagać. Jeśli współgracz jest rasą, która na początku karty opisana jest jako ta, która pokonuje przeszkodę od razu – współgracz pomaga od razu. Jeśli ma runę, o której mowa niżej, kieruje się według kostek dla tej runy. Jeżeli nie dotyczy go nic z powyższego, korzysta z rozpiski kostek dla tych, którzy nie są rasą specjalną i nie mają odpowiedniego ekwipunku (runy).
Jeśli masz runę wymaganą w karcie, lecz próba z nią nie powiodła się, możesz użyć innego ekwipunku, o ile taki posiadasz, ale rozpatrujesz wtedy kostki niżej.

Na początek każdy losuje również swój początkowy ekwipunek, losując kostką z puli „runy”:

ekwipunek:

A to jest rozpiska tego, co może ci się przytrafić – pamiętaj, że pomimo, iż to tylko projekcja, ignorowana może naprawdę zrobić ci krzywdę czy też mieć swoje skutki uboczne nawet po zakończeniu rozgrywki.
Każdy po kolei musi wylosować kostkę z puli „tarot”, aby dowiedzieć się, co ma teraz odgrywać. Fabularnie oczywiście puszka po prostu wysuwa karty, które są ruchome i na których napisane są dokładne instrukcje.

karty:
Powrót do góry Go down
https://paracass.forumpolish.com
 

Puszka Pandory

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::  :: 
Fabuła
 :: 
Organizacje
 :: 
Gry
-