Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

Share
 

 Wyścigi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Che Roslavets
Admin
Che Roslavets
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 30
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155
Wyścigi N6kVAeq

Wyścigi Empty
PisanieTemat: Wyścigi   Wyścigi Icon_minitimeSob 8 Lis - 23:24



Wyścigi



Zasady


Wyścigi odbywają się na ziemi (wyścigi na xartecach) lub w powietrzu (na pegazach). Zadaniem uczestników jest jak najszybsze dotarcie do mety, czyli przekroczenie 20 pola. Kto pierwszy dotrze na koniec toru, ten wygrywa.

Mechanika


Zawodnicy w drodze losowania dostają numerki, które odpowiadają ich pozycji, czyli decydują o kolejności rzucania kostkami. W przypadku wyścigów łączonych, czyli rozłożonych na kilka tur, w kolejnej turze zawodnicy dostają numerki w zależności od wygranej w poprzedniej rundzie - wygrany dostaje numerek jeden. Następnie zawodnicy po kolei rzucają dwiema kostkami i stosują się do niżej opisanych wytycznych.
Posty również należy pisać w kolejności, zgodnie ze swoimi numerkami oraz losowaniem kostek.


    1 - to start
    2 - twój xartec/pegaz nie ma widocznie ochoty na żadne wyścigi, bo ledwie ujechałeś kawałek, a ten już się buntuje. Najprawdopodobniej stanąłeś w miejscu, próbując namówić zwierzaka do podjęcia gonitwy.
    3 - niby bierzesz udział w wyścigu, ale póki co poruszasz się z prędkością toksyczka. Może spróbuj pogonić swego wierzchowca?
    4 - prawie zasnąłeś, nie mogąc zmusić swojego wierzchowca do szybszego poruszania się. Trochę zwątpiłeś w swoje zwycięstwo, dlatego rozglądasz się dookoła podziwiając widoki.
    5 - idzie ci nieźle, ale wciąż słabo. Przyciskasz mocniej nogi, chcąc przyspieszyć, lecz twojemu xartecowi/pegazowi niezbyt się to spodobało i zrzuca cię z grzbietu. Jeśli jechałeś na xartecu, to otrzepujesz się i wsiadasz na niego z powrotem, jeśli zaś na pegazie to załóż, że zawisłeś na jakimś drzewie, ale szczęśliwie po kilku chwilach pegaz zabiera cię z powrotem na tor.
    6 - jesteś na rozwidleniu dróg i... wiesz, że powinieneś skręcić w lewo. Jednak chęć wygranej wymusza na tobie, abyś pojechał prosto, na pole 18. To szybka droga do wygranej! Ale nie ma tak łatwo - w końcu ktoś może cię na tym przyłapać! Dodatkowy rzut kostką:
    1,2 - super, okazuje się, że nikt cię nie widział. Stoisz więc na polu 18, lecz nie stosujesz się do instrukcji zawartych pod tą liczbą.
    3,4,5,6 - fatalnie, ale chyba zabłąkał się tam jeden z sędziów. Zostajesz zdyskwalifikowany.
    7 - mkniesz przed siebie, choć raczej w przeciętnym tempie. Jednak wiesz, że możesz wygrać, dlatego dajesz z siebie wszystko.
    8 - ledwo udało ci się uniknąć spotkania z drzewem/lewitującym słupkiem, tak szybko wszedłeś w zakręt. Teraz jednak czujesz, że nic cię nie powstrzyma!
    9 - zaczyna ci się robić niedobrze od tych slalomów, które są typowe dla tego odcinka. Musisz zatrzymać się na moment i zwrócić treść swojego żołądka. Możesz teraz mknąć dalej albo się poddać.
    10 - na szczęście slalomy za tobą. Co prawda ciężko mówić o prostej drodze, ale na szczęście już tak nie buja. Możesz przyspieszyć xarteca/pegaza!
    11 - mimo niesamowitej prędkości, dochodzisz do momentu, w którym chwilę się wahasz jeśli chodzi o obranie kierunku. Na szczęście instynktownie wybierasz dobrze.
    12 - półmetek już za tobą, czujesz to. Musisz się teraz jednak bardziej skupić, bowiem wszystko może się jeszcze zdarzyć.
    13 - to chyba jakiś pechowy odcinek! Twojemu wierzchowcowi stało się coś w nogę. Leczysz go zaklęciem, ale to chwilę trwa. Dlatego omija cię twoja kolejka i w przyszłej rundzie nie możesz rzucać kostką. Chyba wyścig się dla ciebie skończył...choć oczywiście możesz się ścigać do końca.
    14 - mijasz punkt kontrolny i pechowy odcinek, który nadwyręża wierzchowcom kończyny. Twój jednak świetnie sobie radzi, a ty czujesz wiatr we włosach.
    15 - w dalekiej oddali majaczy punkt, w którym wiesz, że będzie niedaleko wygranej. Próbujesz więc przyspieszyć, ale twój xartec/pegaz jest wyraźnie zmęczony.
    16 - trochę dziwne miejsce, bowiem poplątane jest wiele dróg. Szczęśliwie trafiasz w odpowiednią alejkę i próbujesz wyprzedzić całą resztę uczestników.
    17 - pod koniec trochę zwalniasz, przez błoto/silny pęd powietrza, ale czujesz, że meta jest niebawem!
    18 - to najważniejsze rozwidlenie dróg. Nie jesteś pewien, z której strony przyjechałeś... rzucasz dodatkowo kostką:
    parzysta - prawidłowo skręcasz w lewo (grasz dalej)
    nieparzysta - pomyliły ci się kierunki i skręcasz w prawo. Znajdujesz się teraz na polu 7 Chwile zajmuje ci zorientowanie się, że już tu byłeś, ale nie możesz się już wrócić... to koniec tego wyścigu dla ciebie.
    19 - meta jest tak blisko, a ty musiałeś awaryjnie hamować, bowiem wybiegła ci zwierzyna/przyleciały ptaki na drogę, utrudniając przejazd. Może jednak jeszcze zdążysz?
    20 - zatrzymujesz się tuż przed metą i z tego powodu jesteś niesamowicie zły. Jednak ktoś cię zatrzymał i pogroził, że nie przepuści, dopóki nie uiścisz odpowiedniej opłaty. Kosztowało cię to 10p, które odejmij sobie w odpowiednim temacie.
    21 - meta!

Powrót do góry Go down
https://paracass.forumpolish.com
 

Wyścigi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Wyścigi samochodowe

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::  :: 
Fabuła
 :: 
Organizacje
 :: 
Gry
-