Che Roslavets
Rok studiów : III Wiek : 30 Skąd : Buenos Aires Czystość krwi : 100% Partner : dzida Orientacja : Hetero Zajęcie : zajmuję się hipogryfami Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer Liczba postów : 367 Penary : 155
| Temat: Wyścigi Sob 8 Lis - 23:24 | |
| WyścigiZasady Wyścigi odbywają się na ziemi (wyścigi na xartecach) lub w powietrzu (na pegazach). Zadaniem uczestników jest jak najszybsze dotarcie do mety, czyli przekroczenie 20 pola. Kto pierwszy dotrze na koniec toru, ten wygrywa. Mechanika Zawodnicy w drodze losowania dostają numerki, które odpowiadają ich pozycji, czyli decydują o kolejności rzucania kostkami. W przypadku wyścigów łączonych, czyli rozłożonych na kilka tur, w kolejnej turze zawodnicy dostają numerki w zależności od wygranej w poprzedniej rundzie - wygrany dostaje numerek jeden. Następnie zawodnicy po kolei rzucają dwiema kostkami i stosują się do niżej opisanych wytycznych. Posty również należy pisać w kolejności, zgodnie ze swoimi numerkami oraz losowaniem kostek. 1 - to start 2 - twój xartec/pegaz nie ma widocznie ochoty na żadne wyścigi, bo ledwie ujechałeś kawałek, a ten już się buntuje. Najprawdopodobniej stanąłeś w miejscu, próbując namówić zwierzaka do podjęcia gonitwy. 3 - niby bierzesz udział w wyścigu, ale póki co poruszasz się z prędkością toksyczka. Może spróbuj pogonić swego wierzchowca? 4 - prawie zasnąłeś, nie mogąc zmusić swojego wierzchowca do szybszego poruszania się. Trochę zwątpiłeś w swoje zwycięstwo, dlatego rozglądasz się dookoła podziwiając widoki. 5 - idzie ci nieźle, ale wciąż słabo. Przyciskasz mocniej nogi, chcąc przyspieszyć, lecz twojemu xartecowi/pegazowi niezbyt się to spodobało i zrzuca cię z grzbietu. Jeśli jechałeś na xartecu, to otrzepujesz się i wsiadasz na niego z powrotem, jeśli zaś na pegazie to załóż, że zawisłeś na jakimś drzewie, ale szczęśliwie po kilku chwilach pegaz zabiera cię z powrotem na tor. 6 - jesteś na rozwidleniu dróg i... wiesz, że powinieneś skręcić w lewo. Jednak chęć wygranej wymusza na tobie, abyś pojechał prosto, na pole 18. To szybka droga do wygranej! Ale nie ma tak łatwo - w końcu ktoś może cię na tym przyłapać! Dodatkowy rzut kostką: 1,2 - super, okazuje się, że nikt cię nie widział. Stoisz więc na polu 18, lecz nie stosujesz się do instrukcji zawartych pod tą liczbą. 3,4,5,6 - fatalnie, ale chyba zabłąkał się tam jeden z sędziów. Zostajesz zdyskwalifikowany. 7 - mkniesz przed siebie, choć raczej w przeciętnym tempie. Jednak wiesz, że możesz wygrać, dlatego dajesz z siebie wszystko. 8 - ledwo udało ci się uniknąć spotkania z drzewem/lewitującym słupkiem, tak szybko wszedłeś w zakręt. Teraz jednak czujesz, że nic cię nie powstrzyma! 9 - zaczyna ci się robić niedobrze od tych slalomów, które są typowe dla tego odcinka. Musisz zatrzymać się na moment i zwrócić treść swojego żołądka. Możesz teraz mknąć dalej albo się poddać. 10 - na szczęście slalomy za tobą. Co prawda ciężko mówić o prostej drodze, ale na szczęście już tak nie buja. Możesz przyspieszyć xarteca/pegaza! 11 - mimo niesamowitej prędkości, dochodzisz do momentu, w którym chwilę się wahasz jeśli chodzi o obranie kierunku. Na szczęście instynktownie wybierasz dobrze. 12 - półmetek już za tobą, czujesz to. Musisz się teraz jednak bardziej skupić, bowiem wszystko może się jeszcze zdarzyć. 13 - to chyba jakiś pechowy odcinek! Twojemu wierzchowcowi stało się coś w nogę. Leczysz go zaklęciem, ale to chwilę trwa. Dlatego omija cię twoja kolejka i w przyszłej rundzie nie możesz rzucać kostką. Chyba wyścig się dla ciebie skończył...choć oczywiście możesz się ścigać do końca. 14 - mijasz punkt kontrolny i pechowy odcinek, który nadwyręża wierzchowcom kończyny. Twój jednak świetnie sobie radzi, a ty czujesz wiatr we włosach. 15 - w dalekiej oddali majaczy punkt, w którym wiesz, że będzie niedaleko wygranej. Próbujesz więc przyspieszyć, ale twój xartec/pegaz jest wyraźnie zmęczony. 16 - trochę dziwne miejsce, bowiem poplątane jest wiele dróg. Szczęśliwie trafiasz w odpowiednią alejkę i próbujesz wyprzedzić całą resztę uczestników. 17 - pod koniec trochę zwalniasz, przez błoto/silny pęd powietrza, ale czujesz, że meta jest niebawem! 18 - to najważniejsze rozwidlenie dróg. Nie jesteś pewien, z której strony przyjechałeś... rzucasz dodatkowo kostką: parzysta - prawidłowo skręcasz w lewo (grasz dalej) nieparzysta - pomyliły ci się kierunki i skręcasz w prawo. Znajdujesz się teraz na polu 7 Chwile zajmuje ci zorientowanie się, że już tu byłeś, ale nie możesz się już wrócić... to koniec tego wyścigu dla ciebie. 19 - meta jest tak blisko, a ty musiałeś awaryjnie hamować, bowiem wybiegła ci zwierzyna/przyleciały ptaki na drogę, utrudniając przejazd. Może jednak jeszcze zdążysz? 20 - zatrzymujesz się tuż przed metą i z tego powodu jesteś niesamowicie zły. Jednak ktoś cię zatrzymał i pogroził, że nie przepuści, dopóki nie uiścisz odpowiedniej opłaty. Kosztowało cię to 10p, które odejmij sobie w odpowiednim temacie. 21 - meta!
|
|