IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Zaklęcia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Che Roslavets
Admin
avatar
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 24
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155


PisanieTemat: Zaklęcia   Nie 19 Paź - 10:13


Zaklęcia zwykłe




• Accio
Opis: sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie. Może być używane na dwa sposoby: przez rzucanie czaru i wypowiedzenie nazwy pożądanego przedmiotu przez rzucającego zaklęcie (np. "Accio okulary").

• Aguamenti
Opis: wytwarza strumień wody z różdżki

• Alarte Ascendare
Opis: wysoko podrzuca małe obiekty, jednak bez większych szkód.

• Alohomora
Opis: otwiera różne rzeczy, głównie zamki itp.

• Andio
Opis: pozwala wydostać się na powierzchnię wody, ale tylko wtedy, gdy trzymamy różdżkę w dłoni. Bo to ona sama wylatuje na powierzchnię.

• Aperacjum
Opis: ujawnia niewidzialny tusz.

• Aresto Momentum
Opis: najprawdopodobniej spowalnia (lub całkowicie zatrzymuje) czas na kilka sekund w danym miejscu.

• Avis
Opis: z różdżki wylatuje stado ptaków.

• Bracchium Emendo
Opis: powoduje znikanie kości.

• Carpe Retractum
Opis: rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie lub odwrotnie.

• Chłoszczyść
Opis: czyści oraz porządkuje.

• Colloportus
Opis: zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki itp. Nie da się ich otworzyć zaklęciem Alohomora.

• Confundus
Opis: zmienia działanie mugolskich i magicznych przedmiotów lub dezorientuje osoby.

• Confringo
Opis: powoduje eksplozję danego obiektu.

• Defodio
Opis: zaklęcie które odłupuje np. kawałki ścian, chodnika.

• Deprimo
Opis: robi duże dziury w drewnie.

• Depulso
Opis: odpycha przedmioty od siebie.

• Descendo
Opis: Otwiera ukryte przejścia.

• Diffindo
Opis: Rozcina takie materiały jak paski, pajęczyny, zarośla itp.

• Dissendium
Opis: zaklęcie ujawniające.

• Erecto
Opis: zaklęcie prostujące, stawiające.

• Finite Incantatem
Opis: kończy działanie niektórych zaklęć (np.Tarantallegra i Petrificus Totalus).

• Flagrate
Opis: oznacza różne obiekty ognistym, czerwonym krzyżem.

• Fuegos Artificiales
Opis: z końca różdżki wystrzeliwuje fajerwerk, który układa się na niebie w znak Lage.

• Glacius
Opis: zamraża.

• Homenum Revelio
Opis: ujawnia ludzką obecność w docelowym obszarze.

• Impervius
Opis: nadaje celowi właściwości odpychające (nie można tego dotknąć).

• Incendio
Opis: podpala.

• Innaminitus Conjurus
Opis: powoływanie nieistniejących obiektów do życia.

• Jęzlep
Opis: powoduje przyklejenie się języka do podniebienia, co uniemożliwia mówienie, itp.

• Lacarnum Inflamare
Opis: umożliwia wystrzelenie z różdżki ognia w postaci małych kul.

• Legilimens
Opis: umożliwia legilimentom legilimencję, czyli wydobywanie wspomnień od ofiary. Wydobyte wspomnienia mogą być wykorzystane przeciw ofierze w celu zdeprymowania jej.

• Locomotor
Opis: służy do przenoszenia różnych obiektów.

• Lumos
Opis: powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.

• Lumos Maxima
Opis: wzmocnienie zaklęcia Lumos.

• Lumos Solem
Opis: światło wyzwalane z różdżki po użyciu tego zaklęcia ma naturę promieni słonecznych.

• Mobiliarbus
Opis: służy do poruszania przedmiotów.

• Mobilicorpus
Opis: przemieszcza osoby (sprawia że lewitują).

• Muffliato
Opis: sprawia, że osoba na którą zostało rzucone słyszy nieokreślone brzęczenie, przez co nie może podsłuchać rozmowy rzucającego.

• Nox
Opis: Gasi zaklęcie Lumos, lecz jest za słabe by zgasić zaklęcie Lumos Maxima.

• Nox Maxima
Opis: Gasi całkowicie zaklęcie Lumos, Lumos Solem i Lumos Maxima.

• Orchideus
Opis: powoduje, że z końca różdżki wystrzela bukiet kwiatów, który może ranić magiczne zwierzęta.

• Partis Temporus
Opis: tworzy tymczasową lukę w obiekcie np. w ogniu lub w wodzie.

• Perriculum
Opis: powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopu iskier, który rozdziela się jak fajerwerk (działa jako raca).

• Priori Incantatem
Opis: wywołuje retrospekcję zaklęć danej różdżki, do rzucenia których posłużyła.

• Proteusz
Opis: powoduje zależne zmiany; przedmioty, na które zostanie rzucone są od siebie zależne, zmiany zachodzące w jednym powodują te same zmiany w pozostałych.

• Reducto
Opis: niszczy nawet duże obiekty mieląc je na proch.

• Relashio
Opis: Jest to zaklęcie uwalniające (niszczy nawet bardzo twarde obiekty wystrzeliwując strumień ognia).

• Reparo
Opis: naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.

• Repello Mugoletum
Opis: sprawia, że mugole nie widzą danego obiektu.

• Sesam Materio
Opis: usuwa blokady i zamknięcia. Działa podobnie do Wadiwashi i Alohomora, tyle że nie odblokowuje tylko całkowicie dematerializuje zamknięcie.

• Solpen
Opis: Zamienia magiczne penary w mugolskie sol'e. 1 penar = 1 sol. Nie ma zaklęcia odwrotnego.

• Tergeo
Opis: usuwa różne substancje np. kurz, krew.

• Vingardium Leviosa
Opis: unosi wskazany obiekt.

• Waddiwasi
Opis: odblokowuje zatkane otwory.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie 26 Paź - 13:04, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://paracass.forumpolish.com

Che Roslavets
Admin
avatar
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 24
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155


PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob 25 Paź - 20:09


Zaklęcia lecznicze




• Anapneo
Opis: Zaklęcie udrożniające drogi oddechowe.

• Episkey
Opis: niweluje uszkodzenia ciała.

• Ferula
Opis: opatruje uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.).

• Rennervate
Opis: Uzdrawia i regeneruje. Wybudza z czaru drętwota.

• Vulnera Sanantur
Opis: zaklęcie leczące głębokie rany.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie 26 Paź - 13:11, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://paracass.forumpolish.com

Che Roslavets
Admin
avatar
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 24
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155


PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob 25 Paź - 20:11


Zaklęcia ofensywne




• Arania Exumei
Opis: zadaje ból pająkom.

• Ascendio
Opis: przełamanie czyjejś obrony.

• Bombarda
Opis: powoduje niewielki wybuch.

• Bombarda Maxima
Opis: Jest to silniejsza wersja zaklęcia "Bombarda".

• Conjunctivitis
Opis: oślepia ofiarę. Działa równie silnie na zwierzęta gruboskórne (smoki, trolle, olbrzymy), jak Drętwota na ludzi.

• Diminuendo
Opis: zmniejsza i unieszkodliwia ofiarę.

• Drętwota
Opis: oszałamia i powoduje silną drętwotę ciała, a czasami nawet utratę przytomności.

• Duro
Opis: przemienia w kamień.

• Ebulbio
Opis: powoduje wystrzelenie z różdżki baniek, które atakują przeciwnika

• Everte Stati
Opis: wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.

• Expelliarmus
Opis: rozbraja (odrzuca) przeciwnika lub jego różdżkę. Zaklęciu towarzyszy szmaragdowy błysk oraz świst.

• Expulso
Opis: powoduje odpychanie o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby miotającej, z tym że nie powoduje większych obrażeń.

• Furnunculus
Opis: powoduje pojawienie się na twarzy białych krost i piekących bąbli.

• Immobilus
Opis: unieruchamia ofiarę spowalniając ją. Obiekt będący w powietrzu nie spada.

• Impedimento
Opis: na pewien czas spowalnia ofiarę.

• Incarcerous
Opis powoduje pojawienie się pęt krępujących ofiarę.

• Levicorpus
Opis: sprawia, że niewidzialna siła unosi przeciwnika za kostkę u nogi trzymając go głową w dół.

• Locomotor Mortis
Opis: uniemożliwia ruch, czyli chodzenie, itp.

• Obscuro
Opis: sprawia, że na oczach przeciwnika pojawia się czarna opaska, przez którą nic nie widać i nie można jej zdjąć.

• Orbis
Opis: pęta przeciwnika świetlistymi promieniami.

• Oppugno
Opis: Zmusza wyczarowane ptaki do ataku na inną osobę.

• Petrificus Totalus
Opis: Sprawia, że ciało danej osoby zostaje sparaliżowane, lecz ofiara wciąż widzi, słyszy itp.

• Rictusempra
Opis: jedno z zaklęć najczęściej używanych na przeciwniku w trakcie walki. Promień uderza ze średnią siłą i zwykle odpycha przeciwnika. Z teoretycznego punktu widzenia zaklęcie to rozśmiesza, niewidzialna siła łaskocze przeciwnika (gdy rzuci się je na siebie, wprawia się w dobry nastrój).

• Quietus
Opis: osłabia siłę głosu.

• Silencio
Opis: w przeciwieństwie do podobnych zaklęć – Quietus czy Muffliato – wycisza całkowicie.

• Sonorus
Opis: zwiększa siłę głosu.

• Tamukidogoola
Opis: Paraliżuje wszystkie niewielkie stworzenia, znajdujące się w pobliżu osoby rzucającej zaklęcie. W przypadku kiedy obok znajduje się inny człowiek dostaje jedynie niewielkich zawrotów głowy. Nie próbować w pobliżu dzieci, ponieważ ich niewielka masa ciała również może zagrozić paraliżem.

• Tarantallegra
Opis: Służy do zmuszania przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.



Ostatnio zmieniony przez Che Roslavets dnia Pon 8 Gru - 22:44, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://paracass.forumpolish.com

Che Roslavets
Admin
avatar
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 24
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155


PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob 25 Paź - 20:12


Zaklęcia defensywne




• Bąblogłowy
Opis: tworzy wokół głowy bańkę z powietrzem.

• Cave Inimicum
Opis: wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.

• Expecto Patronum
Opis: Zaklęcie obronne, używane do wyczarowania Patronusa – tarczy, która jest zmaterializowaną postacią pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja; stosowany m.in. do obrony przed dementorami i śmierciotulami.Wyczarowany patronus może także służyć jako "kurier", gdy chcemy przekazać komuś ważną wiadomość.

• Kameleus
Opis: kamufluje (upodabnia do otoczenia) przedmiot lub żywą istotę.

• Liberacorpus
Opis: jest zaklęciem przeciwdziałającym Levicorpus (uwalnia uniesioną ofiarę).

• Protego
Opis: na krótko tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami jak i przed innymi przedmiotami. Działa na zwykłe uroki, ale nie na Zaklęcia Niewybaczalne.

• Protego Maxima
Opis: tworzy magiczną barierę (tarczę), która chroni nie tylko rzucającego czar ale także inne osoby (rzucający musi pomyśleć o tym czego chce chronić).

• Protego Horribilis
Opis: Prawdopodobnie najsilniejsze zaklęcie ochronne.

• Protego Totalum
Opis: sprawia, że dany obszar jest trudny do wykrycia.

• Riddiculus
Opis: zamienia bogina w to coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar.

• Salvio Hexia
Opis: ochrania miejsce, w którym ktoś przebywa.

• Vipera Evanesca
Opis: Powoduje zniknięcie węża (nie tylko tego, który został wyczarowany zaklęciem Serpensortia).


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie 26 Paź - 13:15, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://paracass.forumpolish.com

Che Roslavets
Admin
avatar
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 24
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155


PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob 25 Paź - 20:14


Zaklęcia transmutacyjne




• Draconifors
Opis: przekształca posążki przedstawiające smoka w żywe, latające smoki, którymi można przez krótki czas kierować.

• Densaugeo
Opis: sprawia, że przednie zęby ofiary rosną z ogromną szybkością i stają się nienaturalnie wielkie.

• Disparo
Opis: układa włosy w fale lub loki.

• Engorgio
Opis: powiększa małe obiekty.

• Evanesco
Opis: powoduje znikanie małych przedmiotów lub osłabia działanie zaklęcia Aperacjum.

• Geminio
Opis: powiela obiekty (tworzy duplikat obiektu, na który zostało rzucone).

• Glisseo
Opis: wygładza nawet duże bardzo pokrzywione obiekty (np. powierzchnie schodów), prostuje włosy.

• Herbivicus
Opis: powoduje szybki wzrost roślin.

• Lapifors
Opis: zamienia w króliki.

• Melofors
Opis: zamienia daną część ciała w dynię.

• Piertotum Locomotor
Opis: ożywia rzeźby i posągi.

• Portus
Opis: zamienia dany obiekt w świstoklik.

• Reducio
Opis: redukuje (zmniejsza) rozmiary obiektów.

• Vera Verto
Opis: zamienia zwierzę w puchar na wodę.

• Vermiculus
Opis: zamienia w robaki.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie 26 Paź - 13:06, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://paracass.forumpolish.com

Che Roslavets
Admin
avatar
Uruz
Rok studiów : III
Wiek : 24
Skąd : Buenos Aires
Czystość krwi : 100%
Partner : dzida
Orientacja : Hetero
Zajęcie : zajmuję się hipogryfami
Inne : starosta Uruz, zawodnik Czarnych Chimer
Liczba postów : 367
Penary : 155


PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob 25 Paź - 20:17


Zaklęcia czarnomagiczne

i niewybaczalne




• Avada Kedavra
Opis: najgroźniejsze z Zaklęć Niewybaczalnych, nieodwracalne, za jego sprawą uśmiercić można żywą istotę i nie ma na nie przeciwzaklęcia. Zaklęciu towarzyszy zielony błysk i świst. Użycie go przeciw istocie ludzkiej karane jest dożywotnim pobytem w Sapán Inca. Do jego rzucenia trzeba mocy osoby pełnoletniej.

• Cruciatus
Opis: jedno z Zaklęć Niewybaczalnych. Cruciatus jest zaklęciem służącym do zadawania bólu. Ofiara zaklęcia przeżywa niewyobrażalne męki, jednak nie umiera – zaklęcie trwa tak długo, aż czarodziej rzucający je zdejmie klątwę. Czarodziej będący ofiarą klątwy myślał jedynie o tym, by umrzeć i nigdy już tak nie cierpieć.

• Deletrius
Opis: usuwa widmo zaklęcia wywołane czarem Priori Incantatem, które służy do sprawdzania ostatniego czaru rzuconego daną różdżką.

• Zaklęcie Fideliusa
Opis: bardzo złożone zaklęcie, przy którym dochodzi w sposób magiczny do zdeponowania tajemnicy w duszy żywego człowieka. Informacja zostaje ukryta w wybranej osobie, nazywanej Strażnikiem Tajemnicy, więc nie można jej odnaleźć, chyba że sam Strażnik Tajemnicy zechce ją wyjawić, inaczej pozostaje niedostępna (nie da się jej wydobyć za pomocą Imperiusa bądź Veritaserum). Skutkiem tego zaklęcia jest np. to, iż nikt, komu przez Strażnika Tajemnicy nie wyjawiono tajemnicy, nie mógł znaleźć ludzi, którzy się ukrywali. Po śmierci głównego Strażnika Tajemnicy każdy, kto wiedział o miejscu, na którym użyto zaklęcia Fidelius, stał się automatycznie strażnikiem tajemnicy.

• Flagrante
Opis: zaklina przedmiot tak, że dotknięty przez kogokolwiek rozgrzewa się do wysokich temperatur.

• Harmonia Nectere Passus
Opis: Umożliwia działanie Szafki Zniknięć.

• Imperius
Opis: Zaklęcie niewybaczalne służące do przejmowania kontroli nad innym stworzeniem. Ofiara klątwy przestaje samodzielnie myśleć, pozostając posłuszna rozkazom czarodzieja, który rzucał klątwę.

• Obliviate
Opis: używane do usuwania wspomnień i modyfikacji pamięci.

• Sectumsempra
Opis: powoduje rozległe i głębokie rany na ciele.

• Serpensortia
Opis: wyczarowuje węża, który atakuje przeciwnika.

• Szatańska Pożoga
Opis: rozpala ogromny, trudny do powstrzymania, potężny, dziki ogień, który formuje się w różne bestie i trawi niemal wszystko na swojej drodze, będąc nawet zdolnym do niszczenia horkruksów.

• Upiorogacek
Opis: straszy i wywołuje lęk.


Jeśli chcesz dodać swoją propozycję zaklęcia skorzystaj z poniższego kodu:
Kod:

<do>Nazwa zaklęcia:</do> wpisz
<do>Kategoria:</do> zwykłe/lecznicze/ofensywne/defensywne/transmutacyjne/czarnomagiczne/niewybaczalne
<do>Opis:</do> wpisz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://paracass.forumpolish.com

Sponsored content

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   

Powrót do góry Go down
 

Zaklęcia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Zaklęcia I Uroki
» Nasuno Yoshitsune

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::  :: 
Fabuła
 :: 
Spisy
-